קייטרינג בקריות

ברוכים הבאים לבית!! שירותי קייטרינג ממלאים תפקיד חיוני בהצלחתו של כל אירוע, ומספקים לא רק אוכל טעים אלא גם חוויה קולינרית בלתי נשכחת. באזור הקריות, חברת קייטרינג אחת מעלה את רף ההסעדה לאירועים ומציעה שילוב יוצא דופן של מעדנים מעוררי תיאבון ושירות ברמה גבוהה. כאן תגלו גם אתם על קייטרינג הבית, ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ. מהרגע שתכירו את קייטרינג הבית, תדעו שמצאתם את קייטרינג הבית שלכם.

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

תכנון אירוע בלתי נשכח כרוך בפרטים רבים, כאשר אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא שירותי המזון והקייטרינג. קייטרינג הבית, חברת קייטרינג יוקרתית בקריות, מתמחה במתן חוויות קולינריות יוצאות דופן למגוון רחב של אירועים וחגיגות. מטקסי ברית ועד בר מצוות ובת מצוות, אירוסין, מסיבות חינה, אירועי שבת חתן ועוד, קייטרינג הבית הוא הבחירה המועדפת עבור אלה המחפשים בית של אוכל ופינוקים.

קייטרינג בקריות | קייטרינג הבית

סקרנים לראות תפריט מפנק לאירוע שלכם?
בעמוד תפריטים תוכלו לראות את התפריט המפנק לאירוע שלכם

סוגי אירועים וחגיגות בהם מתמחה קייטרינג הבית

קייטרינג הבית מצטיין במתן שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר לאירועים וחגיגות שונות, תוך הבטחה שכל אירוע יהיה בלתי נשכח. חלק מהאירועים בהם הם מתמחים כוללים:

  • ברית: ציינו את הטקס הדתי המיוחד עם מגוון מנות מענגות המסופקות על ידי קייטרינג הבית
  • בר מצווה: חגגו את אבן דרך משמעותית זו בחייו של נער עם אירוע מקייטרינג יפהפה הכולל מגוון מאכלים מעוררי תיאבון.
  • בת מצווה: כבדו את הגעתה של הנערה לגיל מצוות עם מבחר מנות בלתי נשכח וטעים שהוכן על ידי בית הקייטרינג.
  • אירוסין: הפכו את ההכרזה על אהבתכם ומחויבותכם זה לזה למיוחדת עוד יותר עם מסיבת אירוסין מקייטרינג מושלמת.
  • חינה: אימצו מסורת ותרבות עם מסיבת חינה הכוללת מבחר מרשים של מאכלים המסופקים על ידי בית הקייטרינג.
  • שבת חתן: הבטיחו שחגיגת השבת של החתן תהיה בלתי נשכחת עם סעודה עשירה המסופקת על ידי קייטרינג הבית
  • אירועים וחגיגות אחרים: לא משנה מה האירוע, קייטרינג הבית מחויב להפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת עם שירותי הקייטרינג יוצאי הדופן שלהם.

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

אזורים גיאוגרפיים בהם פועל קייטרינג הבית

קייטרינג הבית משרת בגאווה את כל חלקי הארץ, אך מרכז הפעילות שלו באזור חיפה והקריות, ומעניק את שירותיו יוצאי הדופן למיקומים הבאים:
א. חיפה: כעיר תוססת הידועה בנופיה המדהימים ובהיסטוריה העשירה שלה, חיפה היא מיקום אידיאלי לאירוח אירועים המסופקים על ידי קייטרינג הבית.
ב. קריית אתא: קייטרינג הבית מביא את שירותי הקייטרינג המעולים שלו לעיר היפה קריית אתא, ומבטיח שכל אירוע יהיה בלתי נשכח.
ג. קריית ים: עם הנוף החופי הציורי שלה, קריית ים היא מיקום מרכזי נוסף לאירועים המסופקים על ידי קייטרינג הבית.
ד. קריית ביאליק: חוו את שירותי הקייטרינג יוצאי הדופן של קייטרינג הבית בעיר הקסומה קריית ביאליק.
ה. קריית מוצקין: הידועה בפארקים היפים ובאטרקציות התרבותיות שלה, קריית מוצקין היא תפאורה מושלמת לאירועים המסופקים על ידי קייטרינג הבית.
ו. קריית חיים: העיר התוססת קריית חיים היא עוד מיקום בו קייטרינג הבית מציע את שירותי הקייטרינג יוצאי הדופן שלו.

שירותי קייטרינג הניתנים על ידי קייטרינג הבית

קייטרינג הבית מתגאה במחויבותה לספק אוכל איכותי ומגוון נרחב של פינוקים ומנות לכל אירוע. הסלוגן שלהם, "בית של אוכל ופינוקים", מסכם את מסירותם להציע מגוון רחב של מעדנים קולינריים העונים לטעמים והעדפות שונות.

קייטרינג הבית מציע מגוון מקיף של שירותי קייטרינג שנועדו להפוך כל אירוע להצלחה. שירותים אלה כוללים:
א. תכנון תפריט אישי: קייטרינג הבית עובד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי ליצור תפריטים מותאמים אישית העונים לטעמם הספציפי, לדרישות התזונה ולערכות הנושא של האירוע.
ב. צוות ומלצרים מקצועיים: הצוות המנוסה והמסור של קייטרינג הבית מבטיח שכל אירוע יתנהל בצורה חלקה, עם שירות יוצא דופן ועם תשומת לב לפרטים.
ג. תשומת לב לפרטים ולהגשה: קייטרינג הבית מחויבת לספק מנות מוצגות להפליא, שמרנינות את העין כמו שהן את החיך.
ד. מרכיבים והכנה איכותיים: קייטרינג הבית משתמשים אך ורק במרכיבים המשובחים ביותר ומכינים כל מנה בזהירות ובדיוק מרביים, תוך הקפדה על כך שהאוכל המוגש באירוע שלכם יהיה באיכות הגבוהה ביותר.

קייטרינג בקריות | קייטרינג הבית

תעודת כשרות וחשיבותה ללקוחות

קייטרינג הבית מבינים את החשיבות הרבה של שמירה על חוקי הדת היהודיים עבור לקוחות רבים. לכן, הם פועלים בשיתוף פעולה עם מטבחי יאמיש המחויבים לשמור על תעודת כשרות למהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף. זה מבטיח שכל האוכל שמכינים ומגישים עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של כשרות, ומספק שקט נפשי ללקוחות עם דרישות דתיות ספציפיות.

המלצות מלקוחות מרוצים

קייטרינג הבית בנו לעצמם מוניטין איתן בקהילת קריית, הודות למשוב החיובי והמלצות מלקוחות מרוצים. המחויבות שלהם לאיכות, תשומת הלב לפרטים ולשירות יוצא דופן זיכתה אותם בלקוחות נאמנים שממשיכים לתת אמון בקייטרינג האוס באירועים ובחגיגות החשובים ביותר שלהם.

כיצד להזמין את קייטרינג הבית לאירוע שלכם?

הזמנת קייטרינג הבית לאירוע שלכם היא תהליך פשוט. פשוט צרו איתם קשר כדי לדון בפרטי האירוע, בהעדפות ובדרישות שלכם. צוות קייטרינג האוס יעבוד אתכם בשיתוף פעולה כדי ליצור תכנית מותאמת אישית, שתבטיח שהאירוע שלכם יהיה הצלחה מסחררת.

קייטרינג הבית הם הבחירה האידיאלית עבור מי שמחפש שירותי קייטרינג יוצאי דופן לאירועים ולחגיגות שלהם בקריות. המסירות שלהם לאיכות, המקצועיות וההקפדה על תקני כשרות למהדרין מבדילים אותם מחברות קייטרינג אחרות באזור. סמכו על קייטרינג הבית שיהפכו את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת, עם אוכל טעים ושירות יוצא דופן.

אמנות הכנת המעדנים

הבסיס של כל שירות קייטרינג נהדר הוא, כמובן, האוכל. הקייטרינג בקריות ידוע בהיצע הקולינרי יוצא הדופן שלו, הכולל מגוון רחב של מנות המציגות הן מטבח ישראלי מסורתי והן טעמים בינלאומיים. התפריט מתפתח ללא הרף, ומבטיח שהאורחים תמיד יזכו למשהו חדש ומרגש.
בנוסף למגוון המנות המוצעות, קייטרינג בקריות מייחד את עצמו על ידי שילוב טכניקות קולינריות חדשניות ברפרטואר שלו. השפים המקצועיים בוחנים ללא הרף שיטות חדשות ומשכללים את כישוריהם, ומבטיחים שכל מנה מוכנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הפרזנטציה היא גם בראש סדר העדיפויות, כאשר כל צלחת מסודרת במומחיות כדי ליצור חגיגה ויזואלית המשלימה את הטעמים המשובחים.

אירועים ברמה גבוהה ויוקרתית

קייטרינג הבית בנה את המוניטין שלו על מתן שירות יוצא דופן למגוון רחב של אירועים, החל ממפגשים אינטימיים ועד לחגיגות בקנה מידה גדול. חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של אירועים קייטרינג על ידי החברה כוללים:

1. חתונות: צוות קייטרינג הבית המעניק שירותי קייטרינג בקריות מבין את החשיבות של יצירת סעודת חתונה בלתי נשכחת, ומציע מגוון אפשרויות תפריט בהתאמה אישית לטעם ולהעדפות של הזוג המאושר.
2. בר/בת מצווה: ציון דרך חשוב זה בחייו של אדם צעיר ראוי לחגיגה לזכור, והקייטרינג בקריות מצויד היטב כדי לספק תפריט פנטסטי שישמח אורחים בכל הגילאים.
3. אירועי חברה: בין אם מדובר ביום נישואין לחברה, השקת מוצר או מפגש גיבוש, קייטרינג בקריות יכול ליצור תפריט שמשקף את נושא האירוע ומשאיר רושם מתמשך על המשתתפים.
4. מסיבות פרטיות: ממסיבות יום הולדת ועד חגיגות יום נישואין, קייטרינג הבית קייטרינג בקריות יכול לשדרג כל אירוע פרטי עם היצע קולינרי יוצא דופן ושירות קשוב.

הצוות של קייטרינג הבית המעניק שירותי קייטרינג בקריות עובד בשיתוף פעולה הדוק עם מתכנני ומעצבי אירועים, ומבטיח שכל היבט של חווית האוכל יותאם לצרכים הייחודיים של כל אירוע. גישה שיתופית זו היא המפתח להצלחתם לספק חוויות בלתי נשכחות באמת.

הצוות מאחורי קייטרינג הבית המעניק שירותי קייטרינג בקריות 

את האיכות יוצאת הדופן של הקייטרינג בשירותי קייטרינג בקריות ניתן לזקוף לזכות הצוות המוכשר והמסור. זה כולל:
1. שפים מקצועיים ומומחים קולינריים: עם שנים של ניסיון בתעשייה, מאסטרים קולינריים אלה מיומנים ביצירת מנות חדשניות המציגות את המרכיבים והטעמים הטובים ביותר.
2. צוות שירות מנוסה: הצוות הקשוב והידידותי מבטיח שכל אורח מטופל היטב, ומספק שירות חלק לאורך כל האירוע.
3. מומחים לניהול אירועים: מומחים אלה עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות וספקים אחרים כדי להבטיח שכל היבט של האירוע יתנהל בצורה חלקה, החל מתכנון התפריט ועד לביצוע.
עם צוות כה מיומן, אין פלא ש"קייטרינג הבית" קייטרינג בקריות זכה למוניטין כאחד משירותי הקייטרינג המובילים באזור.

איכות והיגיינה במטבח

בנוסף ליכולת הקולינרית, המשפחה קייטרינג בקריות שם דגש חזק על בטיחות והיגיינה של מזון. החברה מחויבת לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון וארגון במטבח, ולהבטיח שכל מנה מוכנה בסביבה בטוחה ותברואתית.
מחויבות זו לאיכות משתרעת על עמידה בכל תקנות הבריאות והבטיחות הרלוונטיות, ומבטיחה כי הלקוחות יכולים לסמוך על כך שהאירוע שלהם יטופל בזהירות ובמקצועיות המרבית.

המלצות וביקורות

כמו בכל עסק, ההצלחה של "קייטרינג הבית" במתן מענה לשירותי קייטרינג בקריות נמדדת בין היתר בשביעות הרצון של לקוחותיה. החברה קיבלה עדויות זוהרות רבות מלקוחות מאושרים, ששיבחו הכול, החל מהאוכל הטעים ועד השירות הקשוב.
ביקורות חיוביות אלו לא רק מהוות עדות לאיכות הקייטרינג בקריות, אלא גם תורמות לצמיחת החברה ולמוניטין שלה בענף. ככל שיותר אנשים חווים את השירות והמטבח יוצאי הדופן שמספקת החברה, הפניות מפה לאוזן ממשיכות להניע עסקים חדשים ועוזרות לבסס את קייטרינג בקריות כבחירה המועדפת לאירועים ברמה גבוהה ויוקרתית.

בחירת שירות ההסעדה הנכון בקריות

בעת תכנון אירוע, בחירת שירות הקייטרינג הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל בהבטחת חוויה בלתי נשכחת ומהנה לאורחים. הנה כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג באזור הקריות:
1. תקציב: קבעו תקציב ברור לאירוע שלכם, וחפשו שירות קייטרינג שיכול לספק חווית אוכל פנטסטית בטווח המחירים שלכם.
2. העדפות תפריט: קחו בחשבון את הטעמים והדרישות התזונתיות של האורחים שלכם, וחפשו קייטרינג שיכול להתאים להעדפות אלה עם תפריט מגוון הניתן להתאמה אישית.
3. גודל האירוע ומיקומו: ודאו ששירות הקייטרינג שתבחרו מצויד היטב כדי להתמודד עם הדרישות הספציפיות של האירוע שלכם, כולל גודל רשימת האורחים והמיקום.
על ידי לקיחת גורמים אלה בחשבון וביצוע מחקר מעמיק, תוכלו למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם. שירותי הקייטרינג בקריות הוא בחירה מצוינת למי שמחפש איכות יוצאת דופן, מטבח חדשני ושירות קשוב, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית לאירועים ברמה גבוהה ויוקרתית באזור.

הצלחת האירוע

הצלחתו של כל אירוע נקבעת פעמים רבות על ידי איכות הקייטרינג, כאשר אוכל ושירות יוצאי דופן משחקים תפקיד משמעותי ביצירת חוויה בלתי נשכחת לאורחים. קייטרינג בקריות ביסס את עצמו כספק מוביל של מטעמים משובחים ושירות ברמה גבוהה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה המעוניינים להעלות את האירוע שלהם לגבהים חדשים של יוקרה.
בין אם אתם מתכננים חתונה, בר/בת מצווה, אירוע חברה או מסיבה פרטית, קייטרינג בקריות יכול לספק את המומחיות הקולינרית, תשומת הלב לפרטים הקטנים והשירות יוצא הדופן הדרושים כדי להבטיח אירוע בלתי נשכח באמת.

קייטרינג הבית המוביל בשירות קייטרינג בקריות

אין כמו הכנות לאירוע. זה הזמן המרגש ביותר בחיים. כל מי שהתכונן לאירוע יודע כמה אפשר ליהנות בתקופה הזו. זה נכון שיש אנשים שהתקופות הללו לא עושות להם טוב. הלחץ, הבלבול, המתח והחששות יכולים לגרום לתחושות לא נעימות. בדיוק בשביל זה קייטרינג המשפחה הוקם דוקא בתור קייטרינג בקריות, לתת לתושבי חיפה והקריות מענה הולם לסגנון המכובד והיוקרתי שאליו אנחנו רגילים. 

יש לא מעט חברות קייטרינג בקריות שיודעים להכין אוכל טוב (יש גם שלא..) אבל כדי להפיק אירוע נדרש קצת יותר מאשר רק להכין אוכל, כי צריך לדעת להעריך את הכמות הנדרשת לאירוע. שלא יהיה מצב שחסר משהו באירוע, ומצד שני גם לא להכין יותר מדי, כדי לא לייקר מדי את המנה. 

חשוב גם לשים לב לנושא הכשרות, יש חברות קייטרינג בקריות שאין להם כשרות כלל, ויש העומדים תחת השגחת הרבנות בלבד, אם יש לכם אורחים שמקפידים על כשרות למהדרין, הם פשוט לא יוכלו להשתתף בשמחה שלכם, או שכן ישתתפו אבל לא יטעמו כלום, וזה ממש לא נעים. הפתרון היחיד כדי לכבד את כל האורחים שלכם, להזמין מקייטרינג הקריות. אצלנו יש השגחה מהודרת של בד"צ בית יוסף. כך כולם יוכלו להשתתף בשמחתכם, ללא שום חשש.

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

מה לא כדאי לכם לפספס על קייטרינג בקריות?

בבחירת הקייטרינג יש לשים לב למספר פרמטרים נוספים. פרמטר ראשון, הוא עמידה בלוח זמנים. שהאוכל לא יגיע מאוחר או קר. פרמטר שני, שהאוכל יגיע בשפע, שכולם יוכלו לאכול ולהתפנק. כל מי שהזמין מאתנו כבר יודע, שיש לו על מי לסמוך. צוות אחראי ומנוסה יעשה עבורכם את העבודה, ויעניק לכם את מלוא השירות ותשומת הלב, דיוק בכל הפרטים הקטנים, והכי חשוב יפנק אתכם לאורך כל הדרך, בטיפים חשובים, ובאוכל מפנק טעים ובשפע. 

אז אם גם אתם מחפשים קייטרינג בקריות שיענה לכם על כל הדרישות, אתם מוזמנים ליצור קשר ולהיות מופתעים משירות אדיבות ומקצועיות שלא הכרתם.

מה כלול בתפריט של קייטרינג בקריות?

כמעט כל מה שתחלמו עליו. תפריט המנה כולל אופציות לסוגי מנות יוקרתיים כמו סלומון בעשבי תיבול (מנת הדגל שלנו) או אסאדו מובחר בבישול ארוך ביין, אך גם מנות פופולריות יותר כמו סטייק פרגית על האש, או פילה עוף ממולא בבשר טחון טעים במיוחד. התפריט כולל כמובן אופציות רבות אחרות, מנות המתאימות לילדים, לצמחוניים, או לחובבי המנות הבשריות החגיגיות כמו צלי כתף, או בשר ראש, נתחי בשר בקדירה ועוד..

ברשימת הסלטים שלנו תוכלו לגלות את המטבח המרוקאי בתפארתו, מהמטבוחה ועד הגזר המרוקאי, וכמובן את הסלטים המוכרים והאהובים בכל מטבח ישראלי, סלט כפרי, כרוב בסגנונות שונים, הרבה מאוד סןגי ירקות בצבעים ובטעמים שונים, זה טעים, זה בריא, וגם חגיגה לעיניים.

איפה תחגגו את האירוע שלכם?

בכל מקום בו תבחרו לחגוג, אנחנו נספק לכם שירות מלא. אין לכם מה לחשוש בעניין הזה. הצוותים שלנו ערוכים למשלוחי אוכל מוכן בכל רחבי הארץ. צוותי ההפקה שלנו יפיקו לכם את האירוע בכל נקודה ברחבי הארץ. עם ניסיון של שנים בתחום, אנו יכולים להפיק לכם אץ האירוע בכל מקום, בבית, בחצר, בוילה, בשטח פתוח ואפילו ביער. 

איפה אפשר למצוא קייטרינג בקריות כשר למהדרין?

זו שאלה שרבים שואלים ובצדק. בשנים האחרונות כשיותר ויותר משפחות מקפידות על כשרות למהדרין, גם חברות הקייטרינג משדרגות את רמת הכשרות למהדרין, כדי להגיע לקהלי יעד רחבים יותר. חשוב לציין, שאם בעבר היו מי שנמנעו מכך בשל עלויות כבדות כמו גם חוסר זמינות של מוצרים למהדרין, כיום שוק המהדרין גדל בעשרות ומאות אחוזים, והפרשי המחירים לא משמעותיים מידי, מה שגורם לחברות קייטרינג בקריות להתחדש בכשרות למהדרין.

עם זאת, חשוב לציין, שיש שתי רמות של כשרות למהדרין. אחת, מטעם הרבנות המקומית. והשנייה של גוף המוכר בשם בד"צ. המשגיח מטעם הרבנות המקומית מוודא בעיקר את נושא חומרי הגלם שהם כשרים למהדרין. בעוד המשגיח מטעם הבד"צ נמצא כמעט בכל שעות הפעילות של העסק ומוודא את ההקפדה המוחלטת בכל נושא הכשרות של העסק.

יש לכם אירוע? חשוב לכם לפנק את האורחים? מחפשים קייטרינג בקריות שיפנק אתכם באוכל טרי טעים ובשפע? קייטרינג הבית מציע לכם להתפנק כמו בבית של אמא, רק בגדול. כשר למהדרין בד"צ בית יוסף. אם גם אתם מחפשים קייטרינג כשר למהדרין בקריות, קייטרינג הבית הוא בדיוק המקום עבורכם. כל האורחים יוכלו להתפנק על המטעמים שלנו, ולהשתתף יחד אתכם בשמחתכם 

רוצים ללמוד עוד על תחום הקייטרינג בקריות? 

ברוכים הבאים לעולם שבו כל ביס הוא חגיגה, וכל אירוע הוא מסע קולינרי! בלב אזור הקריות התוסס, 'קייטרינג הבית' הוא יותר משירות; זהו יעד לאלו המחפשים מצוינות קולינרית לאירועים המיוחדים שלהם. עם תפריט בשר עשיר ומפואר, מחירים ידידותיים לתקציב ואווירה שמשרה חמימות ואירוח, המטבח הזה זכה למקומו כלב האירועים בקריות. האורחים מהללים את החוויות שלהם, והמלצות מפה לאוזן ביססו את 'קייטרינג הבית' כבחירה המובילה עבור כל מי שמחפש להתענג על משתה שמספק לא רק את החיך אלא גם את הנשמה. כשאנו יוצאים למסע הטעים הזה, התכוננו לגלות את הסודות שמאחורי הקסם של 'קייטרינג הבית', מדוע הוא ניצב כשיא של אוכל מפנק בקריות, וכיצד הוא יוצר סביבה מפנקת לכל חגיגה. התכוננו להתפתות על ידי הקסם של 'קייטרינג הבית' - שם כל אירוע הופך לסעודה בלתי נשכחת של שמחה וטעם. 

באזור הקריות השוקק, שבו סצנת הקולינריה מגוונת כמו הקהילה התוססת שלו, 'קייטרינג הבית' בולט כמשואה של חוויות קולינריות יוצאות דופן. מה בדיוק מבדיל את פנינת הקייטרינג הזו מהשאר? זהו שילוב של טעמים מקומיים אותנטיים, מחויבות בלתי מתפשרת לאיכות והמגע האישי שרק מטבח מסור יכול לספק.

 'קייטרינג הבית' זה לא רק להאכיל אורחים; זה לקחת אותם להרפתקה קולינרית שמושרשת עמוק בתרבות המקומית של הקריות. השפים ב'קייטרינג הבית' הם אומנים המשלבים במיומנות מרכיבים טריים ממקור מקומי כדי ליצור מנות המספרות את סיפור המורשת הגסטרונומית העשירה של האזור. זהו מקום שבו מתכונים מסורתיים פוגשים טוויסטים עכשוויים, מה שמוביל לתפריט שהוא גם מוכר וגם מרגש. בין אם זה דרך התבלינים המשמשים או דרך הצגת האוכל, 'קייטרינג הבית' לוכד את מהות הקריות בכל ביס.

ההוכחה למצוינות של 'קייטרינג הבית' משתקפת בקולות אורחיו. עם המלצות חמות שמתפשטות למרחקים, ברור שזה לא רק עניין של האוכל - זה עניין של החוויה כולה. אורחי 'קייטרינג הבית' משבחים לעתים קרובות את השירות הקשוב, הגמישות בהתאמה אישית של התפריט והיכולת להתאים למגוון רחב של צרכים תזונתיים מבלי להתפשר על הטעם או האיכות. אבל מעבר לזה, זו התחושה של להיות בבית הרחק מהבית שבאמת מהדהדת אצל הלקוחות. הצוות החם והידידותי מבטיח שכל אירוע יטופל בזהירות ובתשומת לב אישית, מה שהופך את 'קייטרינג הבית' למקום שבו כל חגיגה הופכת לזיכרון יקר.

קייטרינג הבית חרטה את חותמה בקריות לא רק בזכות המטעמים יוצאי הדופן שלה, אלא גם בזכות ההתמסרות שלה להפוך כל אירוע להצלחה מסחררת. מאירועים אינטימיים ועד אירועים מפוארים, קייטרינג הבית היא שם נרדף לאמינות ומצוינות, ומבטיחה שכל אירוע יתקבל בביקורות נלהבות ובאורחים שמחים. התשוקה של הצוות לאוכל ולאירוח בולטת לעין, והופכת את 'קייטרינג הבית' לבחירה בולטת עבור אלו המחפשים חווית סעודה יוצאת דופן.

 היכולת הקולינרית של 'קייטרינג הבית' ניכרת ביכולתה ליצור סימפוניה של טעמים המהפנטים את החושים. ההתמסרות של המטבח ליצירת מנות שמרצות את החך ובאותו הזמן מהוות חגיגה לעיניים, היא עדות לפרטינות שלהם. הטבחים ב'קייטרינג הבית' הם לא רק טבחים; הם אמני קולינריה שמבינים שהצגת האוכל חשובה לא פחות מהטעם שלו. המחויבות הזו למצוינות היא מה שגורם לאורחים לחזור ולהמליץ על 'קייטרינג הבית' לאחרים.

באזור בו האוכל נחגג והאירועים הם דרך חיים, 'קייטרינג הבית' מבדלת את עצמה בזכות האיכות הבלתי מתפשרת שלה, הניחוח המקומי והשירות יוצא הדופן. זהו השילוב הייחודי הזה שהופך את 'קייטרינג הבית' לא רק לעוד שירות קייטרינג בקריות, אלא ללב האירועים בהם כל ארוחה היא חוויה בלתי נשכחת. בין אם אלו המנות המיוחדות, הצוות הקשוב או האווירה הכללית, 'קייטרינג הבית' הציבה סטנדרט חדש למה שקייטרינג צריך להיות. לא פלא שהאורחים לא רק עוזבים שבעים; הם עוזבים עם הרצון לחזור, שוב ושוב 

'קייטרינג הבית' הפכה לשם נרדף למצוינות בתחום הקייטרינג בקריות, במיוחד בזכות תפריט הבשר העשיר והמפואר שלה שמשאיר את האורחים משתוקקים לעוד. כאן מוצגת במלוא תפארתה אומנות הכנת הבשר, ומציעים מבחר מגוון וטעים

מהן מנות הבשר המיוחדות המוצעות על ידי 'קייטרינג הבית'?

תפריט הבשר ב'קייטרינג הבית' הוא עדות לתשוקה של המטבח למנות איכותיות וטעימות שמתאימות לכל הטעמים. אחד מכוכבי התפריט הוא בשר בקר צלוי איטי ועסיסי, המבושל לשלמות, ומבטיח שכל פרוסה תהיה רכה וטעימה. התבלינים והעשבים הארומטיים המשמשים במרינדה חודרים עמוק לבשר ויוצרים שילוב הרמוני של טעמים עשיר ומספק.

הבא בתפריט הוא כבש בגריל, מנה שאהובה באופן מסורתי באזור. הכבש מתובל היטב ונצלה לגימור רך, כאשר הפחם הקל בחוץ יוצר ניגוד מקסים לפנים העסיסי. מנה זו היא לרוב אהובת הקהל, והאורחים משבחים את טעמה האותנטי ואת איכותה המעולה.

 שום תפריט בשר לא יהיה שלם ללא עוף, ו'קייטרינג הבית מציעה מגוון מנות עוף שהן הכל חוץ מרגילות. מהעוף הצלוי הקלאסי עם נגיעה של תבלינים מקומיים ועד חזה עוף ממולא חדשני שנוטף מילויים טעימים, יש משהו לכולם. העוף תמיד עסיסי וטעים, ומציג את יכולתו של המטבח להעלות מרכיב פשוט לגבהים חדשים. 

לאלו עם חיבה לדברים המשובחים בחיים, 'קייטרינג הבית' מציג מבחר מעודן של נתחים גורמה כמו אנטרקוט וצלעות טלה. בשרים משובחים אלו מוכנים בזהירות מרבית, ומבטיחים שכל ביס יהיה חוויה מפוארת. טכניקת הצלייה המיומנת שומרת על המיצים הטבעיים, ויוצרת סטייקים המבושלים לפי העדפתו של כל אורח, בין אם הוא אוהב אותם נדירים, בינוניים או עשויים היטב.

'קייטרינג הבית' מבין שמנת בשר טובה אינה רק עניין של הבשר עצמו, אלא גם של התוספות. לכן, כל מנה משלימה עם מגוון תוספות המשפרות את הטעמים. החל מפירה בטטה ועד ירקות צלויים ורטבים עשירים, כל אלמנט בצלחת פועל יחד כדי ליצור ארוחה מפנקת באמת.

תפריט הבשר ב'קייטרינג הבית' משקף את מחויבות המטבח למצוינות קולינרית. זה לא רק אוכל; זו חוויה המשלבת איכות, מסורת וחדשנות כדי לספק אפילו את חובבי הבשר המבינים ביותר. בין אם מדובר באירוע משפחתי או באירוע תאגידי, מנות הבשר מ'קייטרינג הבית' בטוח יהיו גולת הכותרת, וישאירו לאורחים רושם מתמשך של טעמי הקריות

איך יצרנו את המוצר המושלם עבור לקוחותינו?

'קייטרינג הבית' הצליח לשלוט באיזון העדין בין מחיר סביר לאיכות, שילוב שהיה חיוני להצלחתו בקריות. שירות קייטרינג זה הפריך את המיתוס לפיו אוכל איכותי חייב להיות מלווה בתג מחיר גבוה, והוכיח שמצוינות בקייטרינג יכולה להיות נגישה לכולם. 

הסוד טמון בבחירה הקפדנית של המרכיבים, שבה האיכות לעולם לא מתפשרת. 'קייטרינג הבית' רוכש את התוצרת והבשרים המקומיים הטובים ביותר, ומבטיח שכל מנה תכיל את המרכיבים הטריים והמשובחים ביותר הזמינים. עם זאת, הדבר אינו גורם לעלייה במחירים. באמצעות רכש חכם ונהלי מטבח יעילים, 'קייטרינג הבית' מצליח להפחית את העלויות, ולהעביר את החיסכון ללקוחות.

מחיר סביר זה אינו אומר ירידה באיכות. להיפך, 'קייטרינג הבית' הציב סטנדרט לאספקת חוויות קולינריות ברמה הגבוהה ביותר שיכולות להתחרות באלה של קייטרינגים יקרים יותר. המומחיות של הצוות מאפשרת להם ליצור מנות יוקרתיות המשדרות תחכום ללא העלות המופרזת.

הגישה של 'קייטרינג הבית' זכתה לקהל נאמן בקריות. האורחים יודעים שהם לא צריכים להוציא יותר מדי כדי ליהנות ממבחר נדיב של מעדנים. נוסחת הזכייה של מחיר סביר ואיכות היא זו שהופכת את 'קייטרינג הבית' לא רק לשירות, אלא לתופעה בעולם הקייטרינג לאירועים.

איך פועל השירות המקצועי של קייטרינג הבית?

ב'קייטרינג הבית', כל אירוע הוא הזדמנות לספק חוויה מפנקת שהאורחים לא ישכחו בקרוב. זה מושג באמצעות שילוב של שירות אישי, תשומת לב לפרטים ואווירה חמה שגורמת לכל אירוע להרגיש מיוחד. הצוות ב'קייטרינג הבית' עושה מעל ומעבר כדי להבטיח שכל היבט של האירוע מטופל, ומאפשר למארחים ולאורחים להטביע את עצמם בחגיגה ללא דאגה אחת.

מהרגע ש'קייטרינג הבית' מעורב באירוע, הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להתאים את התפריט והשירות להעדפות אישיות ולמרכיבים תמטיים. גישה שיתופית זו מבטיחה שהאוכל לא רק טעים נהדר אלא גם משלים את האווירה של האירוע. עריכת שולחנות, סגנונות הגשה ואפילו המדים של צוות הקייטרינג נבחרים בקפידה כדי לשפר את החוויה והאווירה הכללית.

יתר על כן, 'קייטרינג הבית' מבין שהפינוק נמצא בפרטים. זו הנכונות של השף להתאים מתכון לאורח עם הגבלות תזונתיות, החיוך הידידותי של המלצר כשהוא מציע מתאבן מצופה יפהפה, או התגובה המהירה של מתאם האירועים לבקשה ברגע האחרון. נגיעות הטיפול והמחשבה הללו הן שמגדירות באמת את החוויה המפנקת ב'קייטרינג ביתי'.

המחויבות של 'קייטרינג הבית' ליצירת אירועים בלתי נשכחים משתקפת בשמחה ובסיפוק של אורחיו. על ידי שילוב של אוכל מענג עם שירות ללא דופי, 'קייטרינג הבית' מבטיח שכל אירוע לא רק מקבל שירות קייטרינג אלא באמת נחגג. 

"קייטרינג הבית" מגלמת את רוח הקולינריה של הקריות, ומציעה שילוב של מחירים נוחים, איכות ופינוק. תפריט הבשרים המהולל שלה, הטעמים המקומיים והשירות הממוקד בלקוח הפכו אותה ללב האירועים בקריות. עבור אלה המחפשים חווית סעודה מפנקת המרנינה את החושים ומחממת את הלב, "קייטרינג הבית" עומדת ללא תחרות, והופכת כל אירוע לחגיגה בלתי נשכחת.