קייטרינג בשרי כשר בצפון

מזל טוב לרגל שמחתכם!! חוגגים בר מצווה? אירוסין? שבת חתן? מהיום לא צריכים להתרוצץ. הבית שלכם לאוכל ופינוקים נוספים נמצא ממש כאן. באתר החדש שלנו תוכלו לקבל את כל המידע על קייטרינג בשרי כשר בצפון, עם 3 אופציות מרכזיות:

1. משלוחי קייטרינג בצפון, מתוך התפריט העשיר שלנו. במבצע! 60 שח למנה בלבד. כולל: 6 סוגי סלטים, 3 תוספות חמות, ומנה עיקרית (3 לבחירה)

2. קייטרינג ושירות מלצרים במבצע מיוחד! 100 שח למנה בלבד. הכולל מפות וכלים חד"פ מהודרים, לחמים מיוחדים, סלטים בשפע, תוספות חמות, ומנות עיקריות (3 לבחירה) שתיה חמה וקרה, ושירות מלצרים.

3. חגיגת בשרים על האש הנעשים במקום האירוע. במבצע חסר תקדים!! 140 שח למנה כולל: מפות וכלים חד"פ, סלטים בשפע, תוספות חמות ופלטות בשרים בשפע, לחמים מיוחדים, שתיה חמה וקרה, ושירות מלצרים.

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

באזור חיפה והקריות כמו גם טבריה והעמקים כבר יודעים שקייטרינג הקריות הוא הבית לאוכל ופינוקים. הטעמים, השפע, השירות הפכו לשם דבר בעולם האירועים. זו המומחיות שלנו, וזה הכיף שלנו. 

כל מי שמחפש קייטרינג בשרי כשר בצפון רוצה ליהנות מראש שקט לקראת האירוע. אין ספק שזה מלחיץ. כשמזמינים אורחים לאירוע שלנו, חשוב לנו שהאוכל יהיה טעים, שכולם יאהבו וייהנו. שלא יהיו פשלות בדרך. שהאוכל יוגש חם, שהמלצרים יהיו אדיבים. זה בדיוק המקום שבו אנחנו מציעים לכם את הפתרון המושלם. 

גם קייטרינג בשרי כשר למהדרין, גם משלוחים לכל נקודה ברחבי הארץ, גם אפשרות לשירותים נוספים כמו לחמים, כלי פורצלן או חד פעמי, שתיה לפי בחירה, שירות מלצרים אדיבים. אפשרות לעל האש במקום. 

זה כל כך כיף ולא מובן מאליו, שאפשר למצוא הכול במקום אחד. לא צריך להתרוצץ בין ספקים, לא צריך למצוא פתרונות נקודתיים למי שמקפיד על כשרות למהדרין, פשוט ניתן לחייג אלינו ולקבל מענה מושלם. כל כך פשוט, כל כך קל

סקרנים לראות תפריט מפנק לאירוע שלכם?
בעמוד תפריטים תוכלו לראות את התפריט המפנק לאירוע שלכם

קייטרינג בשרי כשר בקריות

על מה להקפיד בבחירת קייטרינג בשרי כשר בצפון?

ברחבי מדינת ישראל פועלות לא מעט חברות קייטרינג אשר מציעות שירותי קייטרינג, ומפרסמות במודעות או ברחבי הרשת את מרכולתם, כשמדגישים בכותרות המודעות מחירים זולים מאוד. על פניו זה נראה מפתה וניתן ללכת שולל אחרי כותרות כאלו, אבל חשוב מאוד לשים לב לאותיות הקטנות, כמו לדוגמא תפריט דל מאוד, עם 2-3 סוגים של מנות ביניים או מנות עיקריות,  בנוסף הכמות של הסלטים והתוספות היא פרמטר חשוב מאוד. 

נתקלנו לא מעט בלקוחות שהיו מאוכזבים מכל מיני חברות קייטרינג ששלחו להם מגש 1 של אורז ל80 סועדים, זה נשמע לא הגיוני, אבל זו האמת בלא מעט מחברות הקייטרינג הזולות (בכל אופן כך הם ממתגות הם עצמם)
בקייטרינג הקריות, התפריט הוא עשיר ומגוון מאוד, אתם מוזמנים להיכנס לתפריט ולראות את ההיצע הרחב, בנוסף לכמות הסלטים והתוספות הנשלחות אליכם, שללא ספק יישאר לכם ליהנות מהקייטרינג גם לאחר האירוע.

אנחנו מקפידים מאוד על האיכות, הכשרות, המקצועיות וההיגיינה של צוות המטבח וצוות הניקיון. אנשי הלוגיסטיקה שלנו מן השורה הראשונה, מטפלים בכל לקוח כאילו הוא הלקוח הבלעדי שלנו. זו הסיבה שכולם אומרים על קייטרינג הקריות כמו אוכל של אמא רק בגדול.

קייטרינג הקריות מספק שירותי קייטרינג בשרי כשר בצפון, הכולל שירותי הקמה מלצור הגשה ופינוי על ידי הצוות האדיב והמקצועי שלנו. אנו מציעים לכם אפשרות נוספת, להזמין אוכל מוכן שיגיע עד אליכם במשלוח עד הבית או מקום האירוע, וכך תחסכו מעצמכם את כל הטרחה המלווה בהכנת כמויות גדולות של אוכל לכמות גדולה של אורחים.