קייטרינג בצפון כשר למהדרין

מחפשים קייטרינג זול למהדרין? בקייטרינג הקריות חשבו גם עליכם. כלקוחות, לא תמיד אנחנו מחפשים את התפריטים היוקרתיים, יש מקרים בהם נרצה דווקא את התפריטים הזולים יותר. מתי נעדיף קייטרינג זול לאירוע? בימי הולדת משפחתיים, חופשות משפחתיות, קבוצות מאורגנות לטיולים, ולהבדיל, סעודות אבלים, אזכרות ועוד.

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

קייטרינג זול כשר למהדרין עם תפריט משובח ושירות משלוחים. התפריט המשובח שלנו כולל מגוון עשיר, אוכל משובח בטעמים האהובים, כשר למהדרין (יורה דעה, שמיטה לחומרא), במגשי אלומיניום לחימום בקלות בתנור או בפלטה, כולל שירות משלוחים עד הבית. אופציה לתוספות ושדרוגים: כלים, שתייה קרה, קינוחים ועוד.. מינימום להזמנה 30 מנות. הזמנות יתקבלו עד 48 שעות לפני שעת האספקה

קייטרינג בצפון כשר למהדרין

אתם לקראת אירוע וחשוב לכם להרשים את האורחים? תפריט לא חייב להיות יקר כדי להיות משובח. בקייטרינג הקריות מגוון ענק של 80 סוגי מנות תוספות וסלטים, במחיר משתלם במיוחד. 

התפריט שלנו נבנה מתוך חשיבה חברתית עסקית שבאה לענות על צורך הולך וגדל של לקוחות רבים המעוניינים להזמין את שירותי הקייטרינג של הקריות, אך מבקשים להוזיל את העלות הכוללת של המנה. לצורך כך יצרנו תפריט אוכל מוכן לאירועים, שכל מי שירצה להזמין קייטרינג זול כשר למהדרין יוכל ליהנות מרמת האיכות הגבוהה של הקריות, הטעמים האהובים, השירות האדיב, ושירות המשלוחים שלנו 

תפריט המשלוחים המיוחד שלנו מתאים לכל סוגי האירועים, אזכרות, סעודות אבלים, ולהבדיל ימי הולדת, סיומי מסכת, הילולות, מסיבות, טיולים, שבתות גיבוש, או לאירועים קטנים, כמו חגיגת ברית או בריתה, שבת חתן ועוד..