קייטרינג לאזכרה מחיר משתלם

מחפשים קייטרינג לאזכרה מחיר משתלם? הגעתם למקום הנכון! בקייטרינג הקריות חשבנו בדיוק על מה שאתם צריכים כדי שלא תבזבזו את הזמן שלכם על דברים מיותרים, כך תוכלו להגיע לאזכרה או לסעודה בראש שקט ורגוע, כשהלב שלכם עם יקירכם ועם בני המשפחה והחברים. קייטרינג לאזכרה כמו גם קייטרינג לאבלים, מכיל מגוון מנות המתאימות לאזכרה או לאבלים, אוכל מנחם בטעם של בית, אסתטי טעים ונקי, התפריט יכול לכלול בשרים, דגים, תוספות, סלטים, ירקות לחמים, ואולי גם פסטלים סיגרים וקובה שיוכלו לנשנש לפני הארוחה.

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

קייטרינג לאזכרה מחיר משתלם 

מחפשים קייטרינג לאזכרה במחיר משתלם? יש לנו תפריט לאזכרות ולהבדיל מסיבות או סעודות מצווה, במבצע!!! 60 ש"ח בלבד למנה, עם שליח עד הבית, כולל: 6 סוגי סלטים, 3 תוספות חמות, ומנה עיקרית (3 לבחירה). 

על פי המסורת היהודית יש 5 תקופות אבלות על הנפטר, השתדלנו לעשות לכם קצת סדר בעניין: 

  • זמן האנינות – בין הפטירה לקבורה – הקרובים ביותר של הנפטר (הורים, ילדים אחים ובני זוג) שכמובן נמצאים בצער ובשברון לב, ועסוקים בהכנות ללוויה ולקבורה. במידה והקבורה מתעכבת מומלץ להיעזר בשירותי קייטרינג לאבלים, כמו גם לשאר בני המשפחה, כדי שיוכלו לאכול ולהשתתף בהלוויה מבלי להגיע לעילפון או לכאבי ראש וסחרחורות. בנוסף, נהוג שלאחר טקס הקבורה מקיימים טקס הנקרא "סעודת אבלים", או ,סעודת הבראה". 
  • מהלך השבעה – שבעה ימים לאחר הקבורה – בשבוע זה יגיעו אורחים רבים לבית של המשפחה שיושבת שבעה. במים אלו נהוג להזמין שירותי קייטרינג מדי יום לבני המשפחה ולחברים הקרובים שמלווים את המשפחה, כדי שיוכלו להקדיש את הזמן לטובת האבלים והמנחמים ולא להתעסק בקניות ובישולים בזמן שהמשפחה אבלה על הנפטר. זה מכובד יותר וזה מכבד יותר גם את הנפטר וגם את המשפחה. 
  • אזכרה של השבעה ושלושים – נוהגים לערוך שתי אזכרות, אחת לאחר תום השבעה, ואחת לאחר חודש. בטקס האזכרה מעלים את זכרו של הנפטר, תולדות חייו כמו גם סיפורים משמעותיים עם מוסר השכל לכולם. מקובל לערוך סעודת מצווה, ולכוון שכל הברכות יהיו לעילוי נשמת הנפטר.  
  • אזכרה בתום שנת האבל – לאחר שנים עשר חודשים, עורכים אזכרה גדולה עם כל בני המשפחה הקרובים והרחוקים, השכנים וכל המכרים. בדרך כלל זו תהיה האזכרה הגדולה ביותר לעילוי נשמת הנפטר. יש שעורכים אזכרה זו באולם של בית כנסת, ויש שנוהגים להכניס ספר תורה ביום זה לבית כנסת, זהו יום משמעותי ביותר ביהדות.
  • מהשנה הבאה ואילך - יערכו בכל שנה אזכרה של יום השנה 

גמילות חסדים וניחום אבלים

בני המשפחה מהדרגה השנייה, כמו גם החברים הקרובים של האבלים יכולים לעזור ולסייע מאוד לאבלים ולמשפחה. אחת הדרכים היא להזמין עבורם קייטרינג לאבלים או קייטרינג לאזכרה, שיגיע במשלוח עד הבית של המשפחה. אתם יכולים לבחור את התפריט המועדף עליכם, או להזמין את התפריט לאזכרות הכולל מנת דג לצד 2 תוספות עם סלטים טריים ולחמניות. הקייטרינג לאזכרה או לאבלים יכול להגיע עם משלוח עד אליכם, קייטרינג לאזכרה מחיר משתלם של "הקריות" ב-55 ש"ח בלבד, כך שבסכום קטן מאוד אתם יכולים גם לסייע בניחום אבלים וגם לזכות במצוות גמילות חסדים