קייטרינג בצפון לשבת

ההתרגשות בשיאה, אתם כבר ממש לקראת החתונה, היום הגדול בחייכם הולך ומתקרב, ולמרות ההתרגשות יש לכם רשימה ארוכה של משימות ומטלות אין סופיות לטפל בהם, ככל שתאריך החתונה מתקרב אתם נזכרים בעוד ועוד דברים שצריך לדאוג להם, כמו קייטרינג בצפון לשבת או בכל מקום שבו אתם בוחרים לחגוג את השבת חתן שלכם. 

הטיפ המרכזי שלנו הוא להקדים את הטיפול בכל מה שאפשר לטפל ולסגור כמה שיותר מוקדם ולא לחכות לרגע האחרון. בדקה ה90 תמיד יהיו לכם עוד המון דברים דחופים שיצוצו ממש ברגע האחרון אז למה לחכות לרגע האחרון? אם אתם מחפשים קייטרינג לשבת חתן בצפון, תקדימו את הבירורים הטלפוניים, את הפגישה וסגירת ההזמנה כמה שיותר מוקדם. 

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

קייטרינג הקריות מציע לכם תפריט עשיר במיוחד לאירועים, עם מגוון מנות תבשילים וסלטים. התפריט כולל 50 (!) סוגי סלטים ותוספות, לצד 30 (!) סוגי מנות ביניים ומנות עיקריות. התפריט מורכב ממגוון מטבחים בעולם, מאגן הים התיכון ועד למזרח הרחוק. מאכלי עדות מסורתיים, בתיבולים ורטבים אהובים, לצד טעמים חדשים במגוון סגנונות ניחוחות וטעמים. התפריט העשיר שלנו מאפשר לכם להרכיב את התפריט המועדף עליכם, כמו גם לשלב בין מגוון סגנונות, כדי לקלוע לטעמם של כמה שיותר מהאורחים שלכם. אם אתם מעוניינים בעזרה או המלצה על בחירת תפריט מוצלח לאירוע שלכם, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר: 053-3976-495 

קייטרינג בצפון לשבת

את קייטרינג הקריות הקימו 3 שותפים, כשכל שותף מומחה בתחומו. התחום הקולינרי (איכות המנות ודיוק הטעמים), התחום הלוגיסטי (אריזות ומשלוחים) ותחום הפקת אירועים (עיצוב הגשה ומלצור) אלו 3 תחומים שונים שדורשים ניסיון ומקצועיות רבה. התחלנו בקטן, ממש בקטן, אבל גדלנו לאט לאט בעיקר בעקבות הביקוש של מגוון הלקוחות האוהבים ומפרגנים שלנו שנהנים מאוכל איכותי, מפינוק ושפע, ושירות יוצא מן הכלל.

כדאי לזכור שבחירת קייטרינג בצפון לשבת היא משמעותית מאוד, בשל מספר גורמים: התאריך של השבת, מפגש בין המשפחות, המיקום של השבת

  • מתי תחגגו את השבת חתן? כמו שאתם בוודאי יודעים את השבת חוגגים בשבת שלאחר החתונה (בעדות מסוימות נהוג לחגוג גם שבת שלפני החתונה וגם שבת שאחרי החתונה). אם החתונה מתקיימת ביום חמישי, זה אומר שאתם מתעוררים בבוקר שאחרי החתונה ומיד נופלים על השבת. מי יארגן את כל הנדרש? מי ישים לב לכל הפרטים הקטנים? שלא חסר שום דבר? שהמקררים במקום פועלים? שאמצעי החימום עובדים כמו שצריך? שגל האורחים יקבלו את תשומת הלב שלנו כמארחים?
    גם אם החתונה מתקיימת במהלך השבוע, כדאי מאוד לזכור שבדרך כלל אולמות האירועים בהם מתקיימות החתונות מציעים תפריטים ברמה גבוהה במיוחד, השפים וצוות הטבחים משקיעים מאוד באיכות, ובהגשה של המנות, ואסור לכם בשום אופן ליפול על קייטרינג בצפון לשבת חתן שלא יעמוד ברמה הגבוהה, או לפחות קרוב לכך. 
  • המפגש בין המשפחות. שבת חתן נערכת בדרך כלל על ידי משפחת החתן, המארחים את משפחת הכלה. אלו שתי משפחות נפרדות שעד לא מזמן לא הכירו אלו את אלו, וכעת הולכים לנפוש יחד שבת שלמה או לפחות את סעודות השבת. בעוד שאנחנו יודעים פחות או יותר את הדגשים של משפחת החתן, חשוב מאוד לבדוק גם עם משפחת הכלה, אם יש הגבלות או בקשות מיוחדות. דוגמאות נפוצות: בני משפחה צמחוניים או טבעוניים, (אנחנו נדאג להם למנות מיוחדות), בני משפחה שמקפידים על כשרות למהדרין (אצלנו כל הקייטרינג כשר למהדרין יורה דעה), בני משפחה שנדרשים להימנע מגלוטן (נדאג להם למנות מיוחדות)
  • היכן תחגגו את השבת חתן? אם אתם חוגגים שבת חתן באזור הצפון, מטבע הדברים תרצו להזמין קייטרינג בצפון לשבת, שידוע באיכות בפינוק ובשפע כמו קייטרינג הקריות, בית של אוכל ופינוקים. אנחנו מכירים את המקומות, ונוכל למצוא כמובן פתרונות לבעיות שעלולות לצוץ ברגע האחרון.

על מה חשוב לשים לב בבחירה שלכם?

שבת חתן יש בה משהו מאוד מיוחד. יש בה שילוב של אירוע, אירוח ונופש. כל האורחים וודאי מרגישים את התחושה של אירוע, כאשר המשפחה המארחת (בדרך כלל משפחת החתן, זו גם הסיבה לשם "שבת חתן") היא גם על תקן מארחת ועליה לדאוג לכל האורחים שייהנו מסעודות השבת, ממקום השינה, ובכלל מהאווירה הכללית של השבת. בנוסף, המשפחה המתארחת נהנית במובן מסוים מסוג של נופש, במיוחד אם מדובר במין מתחם מיוחד לשבת, הכולל בית כנסת חדרי שינה ואולם לסעודות השבת. 

כשאנחנו חושבים על כל המרכיבים של השבת, אנחנו מבינים כמה תשומת לב נדרשת לכל פרט, שכולם ירגישו בנוח, שכולם יוכלו להשתתף אתנו בשמחות, ובעיקר שכולם ייהנו מהאווירה אותה אנחנו רוצים ליצור. זה ברור לכל מי שאירח או התארח בשבת חתן, שמה שכולם זוכרים מהשבת חתן הוא האוכל, השפע והפינוקים הנלווים לסעודות השבת. זה מה שכולם יזכרו יום אחרי השבת וגם שנה אחרי השבת.

זו הסיבה לכך שחשוב מאוד לבחור קייטרינג בצפון לשבת שיודע ומבין את כל הניואנסים של שבתות חתן, מה שלא כל שף בהכרח ישים לב לכך. אחת הטעויות הנפוצות בשירותי קייטרינג לשבתות חתן בצפון, היא רמת ההכנה של האוכל. אם האוכל יוצא מהמטבח כשהוא מוכן ברמה של 100%, ואחר כך עובר שוב חימום על הפלאטה במהלך השבת (לפי הכללים של שמירת שבת כמובן), הוא יכול להגיע לרמת הכנה של 150% ואפילו יותר, מה שאומר שהאוכל יוגש לאורחים יבש, או עם טעם לוואי של בישול/חימום יתר. 

בקייטרינג הקריות צוות המטבח בעל ניסיון רב בהוצאת שירותי קייטרינג בצפון לשבת, יודעים מהי רמת ההכנה המדויקת הנדרשת, יודעים מהם הכמויות הנדרשות כדי שיהיה לכם שפע לפנק את האורחים שלכם, ומצד שני גם לא להגזים, כדי שמחיר המנות לא יתייקר לחינם. כמות האוכל שתישלח אליכם תספיק לכל האורחים שלכם גם אם יבקשו עוד ועוד, ובדרך כלל גם יישאר לכם כמות מכובדת שתוכלו להתפנק עליה לאחר השבת