קייטרינג על האש בחיפה

יש לא מעט רגעים בחיים בהם אנחנו רוצים ליהנות במיוחד. יש אירועים בהם נסתפק בקייטרינג בשרי בסיסי, יש אירועים בהם נבחר בתפריט משובח כמו של קייטרינג המשפחה, ויש אירועים בהם נבחר בשירות קייטרינג על האש בחיפה, עם מבחר בשרים טריים הנצלים במקום על מנגל עם פחמים לוהטות. תפריט קייטרינג על האש כולל מגוון רחב של מנות, שיפודי שישליק או פרגית עסיסית, קוקטייל של כבדי עוף ולבבות עוף, נקניקיות מרגז צלויות, קבב טלה או קבב צנובר, סטייק אנטרקוט, צלעות טלה, ועוד מגוון רחב של בשרים טריים ועסיסיים. 

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

קייטרינג בקריות על האש - מגוון בלתי נגמר של אפשרויות

הבחירה בקייטרינג המשפחה תאפשר לכם ליהנות לא רק מתפריט משובח, ובשרם עסיסיים הצלויים היטב, אלא גם מסלטים טריים מתוך המגוון העשיר שלנו, לחמים מיוחדים, שתיה חופשית, קינוחים מפנקים ועוד. היתרון המשמעותי ביותר בבחירה של קייטרינג המשפחה הוא המחיר הנוח והמשתלם ביותר. על אף שיש לא מעט חברות המייקרות מאוד את מחירי המנות בתפריט על האש, כאן תוכלו ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד, החל מ140 ₪ למנה בלבד, מה שמאפשר לכולם ליהנות מאירוע מיוחד ותפריט משובח במחיר משתלם כל כך. תפריט על האש כולל 3 מרכיבים עיקריים באירוע: 

  • בשרים – גולת הכותרת של האירוע, פלטות בשרים עסיסיים המוגשות לשולחן היישר מהמנגל פחמים, עם נתחים ושיפודים עשויים היטב, מתובלים בצורה מדויקת, ומוגשים על גבי רצועות ירקות להשלמת הטעמים ולמראה מושלם.
  • תוספות – גם בתפריט על האש, יוגשו לשולחן מגוון תוספות חמות, כאשר אתם יכולים לבחור במנות קלאסיות כמו אורז לבן או אורז בטעמים, תפוחי אדמה במגוון צורות ותיבולים, או לחילופי בתוספות המתאימות יותר לאירוע על האש, כמו ירקות בגריל, צ'יפס חם, פלטות טוגנים או כל בחירה אחרת.
  • סלטים – מנת הפתיחה בכל אירוע תהיה סלטי הבית הטריים שלנו, כאשר אתם יכולים לבחור מתו המגוון העשיר במיוחד שלנו את הסלטים המועדפים עליכם. גם כאן, דאי מומלץ לבחור בסלטים טבעיים יותר, כמו סלטי ירקות, עלים, שורש, מוחמצים, וקלויים. וכמובן שלא נוותר על חומוס הבית לצד הלחמים המיוחדים, פרנות ולאפות חמות לצד חומוס הבית

מגוון מקומות מתאימים לאירועי על האש 

זה נכון שלא כל מקום יכול להתאים לאירועי על האש, לדוגמא: אם אתם חוגגים אירוע קטן בבית בקומה 10 ללא מרפסת, אבל ברוב ככל המקומות אנחנו מוצאים פתרונות מעולים לעריכת המנגל. היתרון הגדול ביותר שלכם, כאשר אתם פונים לחברת קייטרינג בקריות לאירוע על האש, שאנחנו יודעים לתת מענה מקיף ומושלם, הן של ציוד משלים, הן של עיצוב השולחנות, והן של יצירת אווירה מיוחדת לאירוע הייחודי שלכם.  כל שעליכם לעשות ליצור קשר בהקדם, לספר לנו על האירוע שלכם, ואנחנו ניתן לכם את המענה המושלם לאירוע מיוחד שלא יישכח.

קייטרינג הבית - קייטרינג על האש בחיפה

קייטרינג על האש בחיפה - חוויה טעימה וייחודית לאירועים ולחגיגות שלכם
מתכננים אירוע או חגיגה באזור הקריות? אם כן, אתם בטח שוקלים מגוון אפשרויות קייטרינג. אפשרות פנטסטית אחת שבהחלט כדאי לשקול היא קייטרינג בגריל. קייטרינג על האש, או קייטרינג ברביקיו, הפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות, ולא בכדי. הוא מציע חוויה טעימה, טעימה וייחודית שאתם והאורחים שלכם לא תשכחו לעולם. במאמר זה נחקור מדוע קייטרינג על האש הוא רעיון נהדר לאירועים וחגיגות באזור הקריות.
1. אוכל טעים וטעים
בראש ובראשונה, קייטרינג על האש מציע מגוון מנות מעוררות תיאבון שבטוח ירשימו את האורחים שלכם. מסטייקים עסיסיים ועוף רך ועד ירקות מבושלים בצורה מושלמת ומבחר תוספות מענגות, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו. קשה לעמוד בפני הטעמים המעושנים והניחוחות המפתים של אוכל על האש, והם יגרמו לאורחים שלכם לדבר על האירוע שלכם במשך חודשים רבים.
2. נהדר לאירועים בחוץ
קייטרינג בגריל הוא בחירה אידיאלית לאירועים תחת כיפת השמיים, כגון מסיבות גן, פיקניקים וחגיגות חוף. המראות, הצלילים והריחות של גריל חי יוצרים אווירה חגיגית המשלימה באופן מושלם את הסביבה הטבעית. בנוסף, עם כל מה שמבושל טרי באתר, האורחים שלכם ייהנו מרעננות אולטימטיבית בסעודה.
3. חוויה ייחודית ובלתי נשכחת
על ידי בחירת קייטרינג על האש לאירוע שלכם, אתם מספקים לאורחים שלכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. האופי האינטראקטיבי של קייטרינג ברביקיו, עם שפים על האש ממש מול האורחים שלכם, מוסיף רמה של בידור לחוויית האוכל. זה לא רק יוצר אווירה מהנה ומרתקת, אלא גם מאפשר לאורחים שלכם לראות את המיומנות והטיפול שמושקעים בהכנת הארוחות הטעימות שלהם.
4. אפשרויות תפריט הניתנות להתאמה אישית
קייטרינג גריל מציע מגוון רחב של אפשרויות תפריט בהתאמה אישית, ומאפשר לכם ליצור את חווית האוכל המושלמת לאירוע שלכם. בין אם אתם רוצים לדבוק במנות ברביקיו מסורתיות כמו המבורגרים ונקניקיות או לבחור במשהו אקזוטי יותר כמו דגים בגריל או שיפודי ירקות, הבחירה היא שלכם. אתם יכולים אפילו לעבוד עם הקייטרינג שלכם כדי לפתח תפריט שעונה על דרישות תזונתיות ספציפיות, ומבטיח שכל האורחים שלכם יהיו מוזנים היטב ומאושרים.
5. תכנון אירועים בלחץ נמוך
כשאתם בוחרים קייטרינג על האש לאירוע שלכם, אתם הופכים את תהליך התכנון להרבה יותר קל על עצמכם. הקייטרינג יטפל בכל דבר, החל מהתקנה ובישול ועד הגשה וניקיון, ויאפשר לכם להתמקד בהנאה מהאירוע שלכם ובמינגלינג עם האורחים שלכם. גישה זו של מתח נמוך לתכנון אירועים פירושה שיהיה לך יותר זמן ואנרגיה להקדיש כדי להפוך את החגיגה שלך להצלחה.
6. תמיכה בעסקים מקומיים
על ידי בחירה בקייטרינג על האש בחיפה, אתם תומכים בעסקים מקומיים ותורמים לצמיחת הקהילה. זה לא רק עוזר לחזק את הכלכלה המקומית, אלא גם מבטיח שתקבלו את חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר לאירוע שלכם.
לסיכום, קייטרינג על האש הוא בחירה נהדרת לאירועים וחגיגות באזור חיפה והקריות. עם אוכל טעים וטעים, חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, אפשרויות תפריט הניתנות להתאמה אישית וגישה מופחתת מתח לתכנון אירועים, אין פלא שיותר ויותר אנשים פונים לקייטרינג ברביקיו לאירועים המיוחדים שלהם. לכן, אם אתם מתכננים אירוע באזור הקריות, שקלו קייטרינג על האש שיהפוך את החגיגה שלכם לבלתי נשכחת באמת.


קייטרינג בקריות על האש | החל מ120 ש"ח למנה | כשר למהדרין