קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בצפון

מתכננים אירוע קטן? מחפשים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בצפון? כאן בקייטרינג הקריות בית של אוכל ופינוקים, תיהנו משירותי קייטרינג באיכות גבוהה ובשפע רב. קייטרינג הקריות ידוע באיכות הגבוהה, בשפע, ובשירות היוצא דופן. בשל המצב המתמשך, ובשל יוקרה המחיה ההולך ומתייקר בישראל, החלטנו בקייטרינג הקריות להרים את הכפפה ולהכריז על תפריט מיוחד לשירות קייטרינג זול במחירים שווים לכל נפש.

בעקבות המצב המתמשך ויוקר המחיה, החלטנו להרים את הכפפה ולצאת במבצע !!! 60 ש"ח למנה בלבד

מה אתם מקבלים?

  • אוכל ברמת איכות גבוהה
  • טעמים כמו אצל אמא, רק בגדול
  • כשרות למהדרין (בית יוסף)
  • הקשבה ותשומת לב לפרטים הקטנים
  • עמידה מדוייקת בלוח זמנים
  • אפשרות לתוספות: כלים חד"פ, שתייה קרה, קינוחים ועוד..
  • אפשרות לשירותי מלצרות לאירוע במחיר משתלם

רוצים להזמין קייטרינג מפנק לאירוע שלכם? 

תוכלו להתקשר: 053-3976-495

או לשלוח הודעה בווטצאפ::  הווטצאפ של הבית

אז אם גם אתם מחפשים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בצפון אבל באיכות גבוהה ולא מתפשרת, עם שירות יוצא דופן, כולל שליח עד הבית ללא תוספת תשלום, וכמובן כשרות למהדרין, יש לכם את הכול בקייטרינג הקריות. האורחים שלכם לא יאמינו כשתספרו להם כמה שילמתם, ובצדק. 

ההשקעה שלנו במטבחים, בציוד, בצוותי העבודה, בתשומת הלב לכל הפרטים הקטנים, ממרכיבי המנה, מקור חומרי הגלם, טריות ואיכות גבוהה (כל האוכל ללא יוצא מן הכלל נוצר רק ביום האירוע) 

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בצפון

כמו שאתם בוודאי יודעים, קייטרינג הקריות שמוביל בתחום האירועים גם באזור הקריות וגם באזור חיפה, קנה לעצמו שם טוב, לא רק בגלל הצוות המדהים שלנו. כל האירועים שחגגנו אתכם בשנים האחרונות, מחגיגות של בריתות, בר מצווה, חתונות קטנות, חינות, ומה לא, אופיינו תמיד באיכות הגבוהה של האוכל, בטריות, בטעמים המוכרים והאהובים, בהגשה המדויקת, בהקשבה שלנו לכל לקוח ולכל בקשה. 

גם כשאנחנו מציעים את התפריט המיוחד ללקוחות המעוניינים בשירות קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בצפון אנחנו לא מתפשרים על האיכות, הטריות, הזמינות, וההקשבה, כך שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את כל מה שאתם רגילים אליו במחיר משתלם במיוחד. 

כמובן, שהתפריטים המוכרים והידועים שלנו לא נעלמים, בדף הבית תוכלו למצוא את כל התפריטים לאירועים מעודכנים לשנת 2023, כולל תפריט אוכל מוכן, תפריט לאירועים כולל שירות מלצרים ותפריט על האש לאירועים מיוחדים. נמשיך לתת לכם שירות כמו שאנחנו יודעים לתת, באהבה, בחיוך, וביד רחבה. 

מאחלים לכל לקוחותינו המזמינים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בצפון, שנמשיך להיפגש רק בשמחות, בחגיגות משפחתיות, ובאירועים הקהילתיים. שאולמות האירועים בחיפה והקריות יהיו מלאים כל השנה באורחים שיגיעו אלינו מכל הארץ ליהנות יחד אתנו בחבל הארץ המושלם שלנו בחיפה ובקריות